Trendovi

U listopadu 2018. godine (napokon) je u Saboru izglasan zakon prema kojem su studentima omogućeni bolji uvjeti rada, a između ostalog, izvanrednim studentima je omogućen rad preko studentskog ugovora. Iako je tim zakonom studentska radna snaga povećana za oko 30 posto (koliko otpada na vanredne studente), kvalitetnog radnog kadra i dalje kronično nedostaje.

Jedan od vodećih poslovnih portala Poslovni.hr, vidi upravo Jazavac i slične alate kao riješenje za problem kroničnog nedostatka kvalitetnog radnog kadra.

“Jazavac je nastao kako bi omogućio studentima da se brže zaposle, a poslodavcima da na najbrži mogući način dođu do studenata putem aplikacije koja radi matching i spaja ih.” Tako je projekt koji postoji nepunu godinu dana, a sufinancirala ga je Europska Unija opisao Saša Jurković, savjetnik uprave Jazavca i stručnjak za tržište rada.

Kako bi se održala dinamika tržišta između studenata i poslodavaca potrebna je njihova sve bolja povezanost i informiranost.

“Za sad imamo više od 900 studenata u bazi i preko 100 poslodavaca koji koriste tražilicu i povremeno objavljuju oglase. Brzo rastemo, ali trebamo još više studenata i tvrtki te bi se htjeli povezati sa Studentskim centrom (SC) da im pomognemo da budu još uspješniji. SC kao najstariji izvor studentskih poslova već dugo ne postiže zadovoljavajuće rezultate u dosegu do studenata koje trebaju poslodavci pa su poslodavci primorani na upotrebu različitih društvenih mreža, portala i stranica kako bi pronašli studente”, opisao je Jurković problematiku i dao primjer rješenja – kako ostvariti bolju povezanost.

Cijeli članak pročitajte na poveznici.

Jazavac Vam uz mogućnost klasične objave oglasa, nudi i JobMatch opciju. O čemu se radi? Student prilikom registracije ispunjava svoj poslovni profil vještinama i znanjima, te ulazi u našu bazu. S druge strane poslodavac prilikom pretrage baze unosi kriterije koje zaposlenik mora zadovoljavati, a Jazavac će mu izlistati kandidate koje zadovoljavaju kriterije. Jazavac na taj način daje mogućnost poslodavcu da aktivnije traži zaposlenike, jer objava oglasa samo na stranici Studentskog centra često ne daje željene rezultate.

Više o Jazavac platformi saznajte na jazavac.hr .

Poslodavci da bi se uspješno nosili sa problemom nedostatka kvalitetnog kadra, moraju imati kvalitetnu employer branding strategiju, te koristiti više kanala za dolazak do budućih zaposlenika. Zastarjeli kanali često ne donose rezultate, te će u budućnosti inovativna rješenja poput Jazavca postati neizbježna.

Odgovori

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment